Onnistuin kehittämään edellis-iltana riidan tämän mun miesystäväni kanssa. Se oli aasi, suutuin ihan aiheesta. Jotkut miehet eivät vain osaa myöntää olleensa väärässä. Saimme kuitenkin puhuttua asian ja lähdin eilen illalla hänen luokseen yöksi. Mentiin saunaan ja siellä minua rupesi huimaamaan pelottavan paljon. Tajusin, että en ollut syönyt kuin yhden leivän samana aamuna. Näitä huonoja tapojani. Siinä sitten huohottamaan polvilteen lattialle, kun silmissä pimenee ja korvissa humisee. Ei ollut se kaikken paras olo. Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi pyörtynyt. Olisiko ollut lukioaikoina. Saattaapi olla. Verensokerini romahtaa todella nopeasti jos se on mennäkseen. Pelästyin aika pahasti. ja otinko opikseni? En. Nyt on kohta iltapäivä ja olen juonut yhden kupin teetä. Mulla viiraa päässä. Kävin aamulla vaa-alla. Painokin pudonnut taas yli neljä kiloa parissa viikossa. Kaipa sitä pitäisi alkaa pitämään huolta itestään. Kun löytäisi jonkun rutiinin. Kyllä varmaan palaa taas hyviin tapoihin, kun alkaa tuo jatkokoulu tammikuun puolessavälissä. Jotain säännöllisyyttä elämään. Unirytmi on myös korjattava. Valvon helposti neljään asti yöllä, eikä silti nukuta ja aamulla herään suhteellisen aikaisin.

Nyt kivistää rinnasta. Täytyy varmaan juoda toinen kuppi teetä.... Hidasta itsemurhaa.

Hyvää vuodenvaihdetta kaikille. Toivokaamme kaikille uutta voimaa, jaksamista, kestämistä, terveyttä, rakkautta, rauhaa ja vähemmän kyyneleitä.

Puss och kram!